dimecres, 12 de desembre del 2012

DIARI DE DESEMBRE

El desembre passat vaig decidir fer un diari de Desembre,una iniciativa que havia vist a l'Aly Edwards i que m'havia encantat.
El Nadal m'agrada molt però l'espera també,així que era una manera de guardar els records dels preparatius d'uns dies molt especials.
Va ser una experiència molt positiva i aquest any he repetit!!   ;)

El format l'he fet diferent ja que el desembre d'enguany segur que serà diferent de l'anterior.
He fet una mida més petita,de 15 x 20 i a doble pàgina.
En una banda hi ha el "journaling" i a l'altre fotos.En un principi,vaig pensar que posaria una foto de cada dia però finalment no està siguent així...ja m'imaginava jo que no m'hi podria resistir...o sigui que estic fent algun col.lage amb programes d'aquests que trobes per internet i que són fàcils de fer servir.

Us poso fotos d'alguns d'aquests muntatges i ben aviat  fotos de com està quedant el diari.
Falta trobar temps per tot...i de vegades no és fàcil...
Però buscar una estoneta per escriure el dia a dia...m'encanta...



I si us agrada fer diari de desembre...no us perdeu la iniciativa de Ana Manzana i "el diario de navidad 2012" on diferents persones ens ensenyen i expliquen els seus projectes!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada