dijous, 20 de setembre del 2012

UN TOMB PER LA VIDA

"Un tomb per la vida" és el títol que vaig posar a un mini que resumia els quaranta anys de la meva germana.
Volia que tingués un record especial i una manera de fer-ho era recopilant fotos que no acostumem a mirar normalment,un recull de tots aquests anys.

Ara , estem acostumats a fer i veure moltes fotografíes  però quan erem petits era ben diferent i és per això que crec que les apreciem més.
Vam riure una bona estona veient com erem de petitons i quina roba portàvem...com canvia tot...

Bé,crec que a l'aniversaire li va agradar tot i arribar-li més tard del compte...

Us deixo amb algunes fotografíes del mini.I espero que també us agradi.








6 comentaris:

  1. Em va encantar i mirant-lo a casa amb tranquilitat, cada vegada m'agrada més! Mil gràcies!

    ResponElimina
  2. El títol és autèntic i tot ell és un super regal, aquests records i retrobar-se amb les imatges de quan erem petits és un
    gran plaer.

    Petonets,

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies Raquel! Jo també ho penso!! ;)
      Una abraçada,
      Núria

      Elimina
  3. oooh, he trobat la meva inspiració!!!! He de fer exactament això.... quantes fotos t'hi van caber...si no es indiscreció (tens algun tutorial?)

    ResponElimina
  4. Que bé que t'agradi tant!!!
    Hi caben forces fotos,tot depèn,esclar de la mida que decideixis posar-les.
    No en tinc cap tutorial però si vols t'en faig cinc cèntims.
    Passa'm el teu mail i t'ho envio.Ok??

    ResponElimina